נוחות
אותו מסמך יכול להיות חתום על ידי גורמים שונים מסניפים אחרים או על ידי השותפים.
כל התהליך המתואר הופך למנגנון בירוקרטי מסובך עקב דרישות חתימה ואישורים שונים של הרבה גורמים. המנגנון הבירוקרטי מאיט את תהליכי העבודה של העסק, ודורש השקעת זמן ומשאבי כוח אדם.
כדי לפשט את התהליך המתואר ולהוזיל עלויות, חברת ביגטים מציעה שיטת עבודה של "סבב חתימות"
כאשר יש צורך בהחתמת אותו מסמך על ידי מספר גורמים בתוך החברה כדאי להשתמש בסבב חתימות אוטומטי. מעכשיו אין צורך בהדפסת המסמך ואיסוף ידני של החתימות. ניתן לחתום על המסמך ולהעביר אותו לחוליה הבאה בשרשרת החתימות. ניתן לקבוע את סדר החתימות.
סבב החתימות יכול לעבור בין העובדים בדרגות שונות בארגון ,או להגיע מהיוזם ישירות להנהלת החברה. בהתאם לדרישות/נהלי החברה.
סבב חתימות מיועד גם למקרה אם לעסק שלך יש מספר סניפים או שותפים מרוחקים גאוגרפית.
בדרך כלל כשמדובר על העברת מסמכים בין הסניפים או שותפים, קודם מדפיסים את המסמך, חותמים עליו, סורקים אותו ואז המסמך נשלח ליעד במייל אלקטרוני. כאשר הצד השני אמור לחתום, לסרוק ולהעביר את המסמך חתום.
סבב חתימות פותר אותך ואת עמיתיך מפעולות רבות .שומר על אמינות המסמך, מסדר את תהליך החתימות, וגם מבטיח שהמסמך המגיע ליעד הוא המסמך שלכם, ולא של גורם חיצוני שלא קשור לארגון. סבב החתימות מאובטח על ידי חתימה דיגיטלית ולא ניתן לשינוי אחרי הפקת המקור
אותו מסמך יכול להיות חתום על ידי גורמים שונים מסניפים אחרים או על ידי השותפים.
סבב חתימות חוסך לא רק זמן, אלא גם כסף: אין צורך בהדפסות מיותרות
סבב חתימות שומר על אמינות המסמך, נותן תחושת ביטחון לחותמים עליו, ושומר על מוניטין הארגון