סבב חתימות

כל מסמך, ללא קשר למבנה התוכן שלו, עובר מספר שלבים מרכזיים, שנקראים "שלבי החיים של המסמך":

  • יצירת המסמך
  • בדיקה ,תיקון ושיפור המסמך
  • אישור המסמך
  • הפצת המסמך
  • המסמך עובר לארכיון

כל התהליך המתואר הופך למנגנון בירוקרטי מסובך עקב דרישות חתימה ואישורים שונים של הרבה גורמים. המנגנון הבירוקרטי מאיט את תהליכי העבודה של העסק, ודורש השקעת זמן ומשאבי כוח אדם.

כדי לפשט את התהליך המתואר ולהוזיל עלויות, חברת ביגטים מציעה שיטת עבודה של "סבב חתימות"

העברת מסמכים בתוך הארגון

כאשר יש צורך בהחתמת אותו מסמך על ידי מספר גורמים בתוך החברה כדאי להשתמש בסבב חתימות אוטומטי. מעכשיו אין צורך בהדפסת המסמך ואיסוף ידני של החתימות. ניתן לחתום על המסמך ולהעביר אותו לחוליה הבאה בשרשרת החתימות. ניתן לקבוע את סדר החתימות.

סבב החתימות יכול לעבור בין העובדים בדרגות שונות בארגון ,או להגיע מהיוזם ישירות להנהלת החברה. בהתאם לדרישות/נהלי החברה.

העברת מסמכים בין סניפים ושותפים.

סבב חתימות מיועד גם למקרה אם לעסק שלך יש מספר סניפים או שותפים מרוחקים גאוגרפית.

בדרך כלל כשמדובר על העברת מסמכים בין הסניפים או שותפים, קודם מדפיסים את המסמך, חותמים עליו, סורקים אותו ואז המסמך נשלח ליעד במייל אלקטרוני. כאשר הצד השני אמור לחתום, לסרוק ולהעביר את המסמך חתום.

סבב חתימות פותר אותך ואת עמיתיך מפעולות רבות .שומר על אמינות המסמך, מסדר את תהליך החתימות, וגם מבטיח שהמסמך המגיע ליעד הוא המסמך שלכם, ולא של גורם חיצוני שלא קשור לארגון. סבב החתימות מאובטח על ידי חתימה דיגיטלית ולא ניתן לשינוי אחרי הפקת המקור

Bigteam

צעד קדימה ,צעד לטכנולוגיה ,צעד עם Bigteam

נוחות

אותו מסמך יכול להיות חתום על ידי גורמים שונים מסניפים אחרים או על ידי השותפים.

רווחיות

סבב חתימות חוסך לא רק זמן, אלא גם כסף: אין צורך בהדפסות מיותרות

שמירת אמינות

סבב חתימות שומר על אמינות המסמך, נותן תחושת ביטחון לחותמים עליו, ושומר על מוניטין הארגון